banner4w2

nutizie

A ricerca di l'industria di l'usura intelligente "Viaggio in Cina" 20 trilioni di u mercatu di l'usu intelligente hè per scoppia

Coincidentamente, à a fine di u 2021, u Premiu Globale di Eccellenza Chaodian hè natu in Shenzhen, è un totale di 21 imprese intelligenti di eccellenza indossabile sò emerse.

Scopre l'eccellenza, u passu in l'eccellenza è a creazione di l'eccellenza diventerà a missione di u "viaghju in Cina" di ricerca di l'industria di l'usura intelligente in u 2022. Cù u rapidu sviluppu di l'industria aiot, a ghjente ùn s'appoghjanu micca solu in i telefunini mobile.Una nova era di vestiti intelligenti serà custruita da i telefoni cellulari + occhiali intelligenti + orologi intelligenti + TWS.

Sicondu e statistiche di Xuri big data, a spedizione globale di cuffie TWS in 2021 hè stata di 590 milioni di pariglii, cù una crescita annuale di 28%;In 2021, a spedizione glubale di smart watches era 239 milioni, cù un tassu di crescita annu di 124%.Asahi big data predice chì a spedizione globale di TWS ghjunghje à 955 milioni di coppie in 2022, è a spedizione di smart watches superà i 300 milioni.

Cù l'aumentu di a teoria di l'universu meta, l'usura intelligente diventerà una di e so entrate impurtanti.Cina hè ancu u mercatu più grande di u mondu in u campu di l'usura intelligente.Cù l'approfondimentu di pupularità, u mercatu di 20 trilioni hè per esplusioni!

Airpods usatu pi cavalcà a polvara, ma avà hà furmatu cinque campi, cumpresi u campu di i pruduttori di telefuninu chinesi è u campu di i pruduttori di audio tradiziunali, chì sò furmendu una grande sfida à i pruduttori straneri.I cinque principali indicatori di salute di u corpu umanu: lipidi di sangue, pressione sanguigna, glucose in sangue, temperatura di u corpu è freccia cardiaca sò diventate e funzioni standard di i smart watches.In u futuru, portà orologi hè salute, è l'orologi intelligenti sò domestici privati.

Oghje, u think tank chaodian hà lanciatu una volta di più u "viaghju in Cina" di ricerca di l'industria di l'usura intelligente in 2022, cù u scopu di affundà l'industria di l'usura intelligente.

Aspittemu è vedemu.


Tempu di post: Apr-19-2022